قوانین تولید محتوای اینستاگرام

تهیه محتوا: بر اساس سفارش مشتری، تولید محتوا یا از جانب شرکت و یا از جانب مشتری تهیه و

سپس طراحی میشود. و برای کارهای کاملا تخصصی موضوع محتوا را مشتری خواهد داد.

اجرای محتوا: بر اساس انتخاب مشتری، یا مدیر تولید محتوا موظف به انجام این کار میباشد و یا مشتری محتوای طراحی شده را در سایت یا اینستاگرام آپلود میکند.

فروش یا جذب مشتری: شرکت هیچ گونه مسئولیتی در قبال فروش بیشتر و یا کمتر شما نخواهد داشت.

فروش بیشتر شما به فعالیت و توانایی جذب و بازاریابی شما بستگی دارد اما سعی ما بر این است که محتوای بروز و ترند جامعه تولید کنیم که در این روند به شما کمک فراوانی خواهد کرد.

ارتباط با مدیر تولید محتوا: مدیر محتوا موظف است به تعداد سفارش شما و طبق قرارداد شما با شرکت طراحی انجام دهد.

و در صورت خواسته های بیشتر نیاز به ثبت سفارش جدید میباشد. ساعت ارتباط شما با مسئول تولید محتوا 8 الی 15 می باشد.

امور مالی: پس از پایان دوره و انجام سفارشات شما، اگر هزینه تولید محتوا پرداخت نشود، کار برای ماه بعد ادامه نخواهد یافت.

 

قوانین طراحی لوگو

پس از ثبت سفارش از سوی مشتری ، طراح موظف است سه طرح لوگو طبق خواسته های شما طراحی کند که از بین سه طرح فرستاده شده ، یک طرح به انتخاب شما نهایی میشود.
و ویرایش روی طرح انتخابی شما انجام خواهد شد و در اخر پس از پرداخت مبلغ طراحی ، فایل طراحی و فایل مناسب چاپخانه در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
در صورت لغو سفارش پس از طراحی از طرف مشتری ، مبلغ بیعانه عودت داده نخواهد شد چرا که وقت گذاشته شده برای طراحی ارزشمند است.

 

قوانین طراحی سایت


مشترک یا سفارش دهنده متعهد می شود تمامی اطلاعات اولیه مانند محتوا، لوگو، نشانه ،تصاویر، مطالب، اطلاعات و …. جهت درج در سایت را قبل از
ارائه طرح اولیه در اختیار سرویس دهنده (طراحان شمال) قراردهد.

در نظر داشته باشید که برای انجام پروژه طبق قرارداد 30 در صد از مبلغ کل قرارداد در ابتدا دریافت و مابقی بعد از طراحی سایت دریافت خواهد شد.

مشترک یا سفارش دهنده متعهد می شود که پس از عقد قرارداد، در قبال درخواست اضافه کردن ماژول ها و ویژگی های جدید به قرارداد ، هزینه مندرج در قرارداد رسمی سرویس دهنده را پرداخت نماید. (مرجع اعلام قیمت، در هر شرایطی،سرویس دهنده می باشد.)

طراحی وب سایت های سفارش داده شده تنها می تواند در یک دامنه و یک سایت نصب و فعال گردد . اگر اشتباهات تایپی در زمان اعلام دامنه و یا ساب دامنه صورت گیرد، عواقب ناشی از آن بر عهده مشترک یا سفارش دهنده می باشد . امکان تغییر و یا اضافه کردن دامنه و ساب دامنه بعد از ارسال سفارش و عقد قرارداد وجود ندارد.

پرداخت کلیه مالیات و کسورات قانونی مبلغ قرارداد بر عهده مشترک یا سفارش دهنده می باشد و مبلغ قرارداد به صورت خالص به سرویس دهنده (طراحان شمال) پرداخت می گردد.

در صورت عدم تمدید قرارداد، وظیفه پشتیبانی و رفع اشکالات فنی از سرویس‌دهنده به هر صورت و به هرشکل، ساقط می گردد و خدمات مشترک یا سفارش دهنده قطع می گردد.

مشترک یا سفارش دهنده می تواند طی قرارداد جداگانه از خدمات مدیریت و پشتیبانی استفاده نماید.

–  قرارداد سئو و بهینه سازی به هر شکل شامل هزینه جداگانه و خارج از قرارداد و قوانین طراحی وب سایت و برنامه نویسی می باشد.

به دلیل رعایت مسائل امنیتی تحت هیچ شرایطی ،مشترک یا سفارش دهنده نمی تواند به هاست دسترسی داشته باشد.

در صورت تسویه کامل هزینه قرارداد، سرویس دهنده می بایست طبق هماهنگی با سفارش دهنده یا نماینده مشترک، طی یک جلسه آموزشی در محل سرویس دهنده ، نحوه مدیریت سایت را آموزش داده و اطلاعات لازم را در اختیار وی قرار دهد.

مدت زمان جلسه آموزشی یک ساعت می باشد و در صورت نیاز ، مشترک یا سفارش دهنده می تواند با پرداخت هزینه اعلامی از سوی سرویس دهنده (مجموعه تدبیر) از زمان اضافی بهره مند شود.

مشترک یا سفارش دهنده متعهد می شود پس از تأیید طرح اولیه و یا طرح نهایی تارنما، هرگونه درخواست تغییر که منجر به طراحی مجدد و یا تغییرات عمده در بخشی از طرح شود، هزینه آن را طبق تعرفه روز مندرج در تارنمای رسمی سرویس دهنده و یا برآورد سرویس دهنده به صورت یکجا پرداخت نماید، در غیر اینصورت تمام تعهدات سرویس دهنده ساقط می گردد.

کلیه حقوق علمی, مادی و معنوی طرح مطابق قانون حقوق مصنفین و مولفین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی متعلق به سرویس دهنده می باشد.

–  اگر مشتری طی 25 روز در دسترس نباشد (در صورتی که شرکت را در جریان نگذارد) سرویس ایشان لغو شده و می بایست مجددا سفارش خود را ثبت کند.